Alla inlägg under november 2007

Av Benjamin Lundstedt - 27 november 2007 15:29

Igår så åt jag, mamma och mormor på en thailändsk resturang. Det var riktigt god mat, länge sen jag åt så god mat. Det var buffe så jag fick ta hur mycket jag ville.

Mysig dag igår! Älskar er mamma och mormor<3

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 21:54

Jag tränade idag för dt kändes bättre i magen men nu har jag riktigt ont! En av mina kompisar i laget ska sluta pågrund av att en av mina tränare är på honom så mkt säger han och jag har också uppleft att dt är så, så dt är mkt synd! Det hade varit kul om han stannade för han var väldigt schyst mot mig! Men han ska iaf nt sluta med fotboll sa han till mig så dt är bra för man ska alrid ge upp! Lycka till Amunda!!

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 15:24

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag har haft ont i magen och mått illa. Det var ganska skönt för att jag har gjort mina läxor, tittar å film sagon om de två tornen den är alltid lika bra som vanligt och slappat!

Ibland kan dt vara bra och vara hemma och ta dt lungt och göra lite läxor och så. Mysigt =)<3

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 15:12

Denna bilden var riktigt rolig tyckte jag ! tyckte nt ni dt elr e dt bara jag som har konstig hummer? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D XD

Dom ser helt sjucka ut :P. Han ser helt över glad ut!

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 14:49

AAAH!

Jag och min syrra skrev ett brev till krister min biologiska pappa för nån vecka sen om att vi ville byta efternamn för att han nt betyder någonting för oss men han tror fortfarande på att dt kan bli som förr, att vi ska komma tbx :S. Jag vill nt ha med han att göra skrev jag. Jag skrev också att jag ville ha tbx mia 450 kr som var ett presentkort på Stadium och min fakta om barcelona som jag hade skrivit själv och dt var min första "forskning" om någonting. Vi skickade med papper om att vi ville byta efter namn. Men vi har nt fått någonting tbx inte mina 450 kr, nt mina barcelona aficsh, nt ett skit. Mina 450 kr har dom säkert redan använt men dt jag hälst vill är att byta efter namn till Lundstedt som min familj heter (mormor, morbror osv). Men nu får jag heta Blomberg som nt tillhör mig i hjärtat!


Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 14:17

Fan vad du ska förstöra, är dt så svårt att fatta att dt kmr aldrig bli som förr, du betyder inget för mig, jag känner inget för dig! Men tydligen så tror du dt, du har så mkt fanatasier. Allt kändes så bra men när du gör såhär mot oss så käns dt bara dåligt, jag trodde aldrig du skulle göra så. Jag trodde värkligen nt att du var så dum att du trodde allt skulle bli bra. Och den där sanna historien som du tror är falsk kan nt bli mer äkta än vad jag och in syrra har sagt. Du tror att vi nt har egen talan, tror du att andra säger vad vi ska säga? vi är större än vad du tror. Men du kan väl bara göra som jag oc min syrra ber dig? Du kanske fattar nu att du nt betyder någoting för oss! Men förstör FAN nt mer i våra liv än du redan har gjort!

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 14:12

En bra familj är; snälla, omtänksamma, roliga, litar på varandra och mkt mer.

Men tyvärr finns dt många som nt har mkt av det, men vissa vet nt för dom tror att dom gör rätt och kan nt lyssna på vad andra säger, de tror att dom alltid har rätt!
Jag har sj bott i en familj där man hade det tråkigt nt omtänksamma tänkte nästan bara på sig själva, man kunde nt lita på nån.
Där man fick ta hand om sig sj, och tack vara min underbara syster så är jag som jag är, utan hon hade jag säker aldrig kunnat stå för vad jag säger och tkr, hon har hjälpt mig otroligt mkt och hon har gjort så att vi aldrig gätt upp. Jag hoppas jag har varit lika stort stöd till henne och dt har jag säkert =), vi pratar fortfarande om sakerna som hänt tsm!
Det är saker som man aldrig glömmer. Och jag har blivit en otroligt mkt starkare person!


Jag har fått sånt otroligt stöd ! och ni vet vilka ni är!

Av Benjamin Lundstedt - 25 november 2007 18:49

Idag vaknade jag runt 9 och satte på TV:en i mitt rum, dt fanns inget kul att titta på men jag tittade ändå XD. Sen gick jag upp och åt frukost, gott som fan var dt. och frukosten åt jag i mitt rum medans jag tittade på MGP nordika vet nt riktigt hur man stavar dt men dt e som lilla melodifestivalen med bara nordiska länder och Norge vann med nån låt som heter bästa vän nått sånt konstigt! Sedan så kom min kompis som heter Daniel och ringde på och då gick vi hem till han och han var riktigt uttråkad han var lite surig men vi spelade lite PS2 Tony Hawk underground 2. Efter dt så gich vi ut och skejtade lite men dt var så kalt så vi gick in på Stadium och tittade lite sen gick vi in på nån sko affär brevid Din sko där jag såg ett par riktigt snygga ES skor. Men dyrt var dt där men riktigt snygga skor!  Efter dt gick vi hem till Daniel igen och tittade och fiksade med lite klistermärken och sen skulle han äta så då fick jag gå hem. Dt var min dag värkar den rolig elr tråkig?

Ha dt gööt! :)<3

Presentation

Omröstning

Har jag en fin sida?
 Ja, det e SKIIT FIN!!
 Ja
 nja sådär
 nej
 Nej den är SKIIT FUL!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards