Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Varför?

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 14:49

AAAH!

Jag och min syrra skrev ett brev till krister min biologiska pappa för nån vecka sen om att vi ville byta efternamn för att han nt betyder någonting för oss men han tror fortfarande på att dt kan bli som förr, att vi ska komma tbx :S. Jag vill nt ha med han att göra skrev jag. Jag skrev också att jag ville ha tbx mia 450 kr som var ett presentkort på Stadium och min fakta om barcelona som jag hade skrivit själv och dt var min första "forskning" om någonting. Vi skickade med papper om att vi ville byta efter namn. Men vi har nt fått någonting tbx inte mina 450 kr, nt mina barcelona aficsh, nt ett skit. Mina 450 kr har dom säkert redan använt men dt jag hälst vill är att byta efter namn till Lundstedt som min familj heter (mormor, morbror osv). Men nu får jag heta Blomberg som nt tillhör mig i hjärtat!


 
 
The Mighty

The Mighty

26 november 2007 22:26

Att förneka sina barns sanning är mer än elakt... Vi får byta när du fyller 18... Han är för dum för att förstå

http://themighty.bloggagratis.se

 
antigone

antigone

26 november 2007 22:58

Min älskade gubbe! Sin familj har man i hjärtat oavsett vad ens efternamn är egentligen. Men jag förstår dig och jag vet hur du "lider" av det hela och du inte finner någon tröst i att det kommer en dag om ca 5 år när du själv kan besluta.
Kanske tar Krister sitt förnuft tillfånga och ser det som en sätt att försöka ställa saker mer tillrätta. Jag vet inte helt enkelt.
Det enda jag kan lova är att din familj finns för dig alltid och när som du behöver oss!

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

BOBO

26 november 2007 23:20

Din tid kommer Benne då du även på pappret får det efternamn du känner dig identifierad med, även om det kan ta några år...tyvärr ser det ju ut så. Viktigast är vad du känner rätt i hjärtat, där ditt efternamn är Lundstedt. Det kan ingen ta ifrån dig - dessutom har du faktiskt papper på det också- även om inte B-berg är struket än.Du är allas våran Benjamin Lundstedt!!
kram i massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Lundstedt - 3 februari 2008 19:34

Idag så har jag varit ute på stan med familjen, mysigt och kul, jag tog med mig en fotboll och typ hade lite kul med den medans vi gick och Beppe hade med sig sin motercyckel och Morris hade med sig sin sparkcyckel. Mamma köpte ett par skor och jag v...

Av Benjamin Lundstedt - 1 februari 2008 12:32

just nu sitter jag vid en data i skolan och skriver, fast jag vet att man nt får det, men jag gör det ändå för lite busig måste man ju vara, men jag måste skriva snabbt för Elisabeth min fröken kmr snart, hon hjälper tre tjejer på det nedre palenet. ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Presentation

Omröstning

Har jag en fin sida?
 Ja, det e SKIIT FIN!!
 Ja
 nja sådär
 nej
 Nej den är SKIIT FUL!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards