Direktlänk till inlägg 26 november 2007

När fan ska du fatta?

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 14:17

Fan vad du ska förstöra, är dt så svårt att fatta att dt kmr aldrig bli som förr, du betyder inget för mig, jag känner inget för dig! Men tydligen så tror du dt, du har så mkt fanatasier. Allt kändes så bra men när du gör såhär mot oss så käns dt bara dåligt, jag trodde aldrig du skulle göra så. Jag trodde värkligen nt att du var så dum att du trodde allt skulle bli bra. Och den där sanna historien som du tror är falsk kan nt bli mer äkta än vad jag och in syrra har sagt. Du tror att vi nt har egen talan, tror du att andra säger vad vi ska säga? vi är större än vad du tror. Men du kan väl bara göra som jag oc min syrra ber dig? Du kanske fattar nu att du nt betyder någoting för oss! Men förstör FAN nt mer i våra liv än du redan har gjort!

 
 
The Mighty

The Mighty

26 november 2007 22:23

Vissa vet inte vad som är rätt!

http://themighty.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

26 november 2007 22:54

JÄTTESTOR VARM KRAM!!
BOBO

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Lundstedt - 3 februari 2008 19:34

Idag så har jag varit ute på stan med familjen, mysigt och kul, jag tog med mig en fotboll och typ hade lite kul med den medans vi gick och Beppe hade med sig sin motercyckel och Morris hade med sig sin sparkcyckel. Mamma köpte ett par skor och jag v...

Av Benjamin Lundstedt - 1 februari 2008 12:32

just nu sitter jag vid en data i skolan och skriver, fast jag vet att man nt får det, men jag gör det ändå för lite busig måste man ju vara, men jag måste skriva snabbt för Elisabeth min fröken kmr snart, hon hjälper tre tjejer på det nedre palenet. ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Presentation

Omröstning

Har jag en fin sida?
 Ja, det e SKIIT FIN!!
 Ja
 nja sådär
 nej
 Nej den är SKIIT FUL!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards