Direktlänk till inlägg 3 februari 2008

Idag

Av Benjamin Lundstedt - 3 februari 2008 19:34

Idag så har jag varit ute på stan med familjen, mysigt och kul, jag tog med mig en fotboll och typ hade lite kul med den medans vi gick och Beppe hade med sig sin motercyckel och Morris hade med sig sin sparkcyckel.

Mamma köpte ett par skor och jag var inne på Åhléns och kollade på parfymer medans mamma och hasse och dom små kollade på deo till hasse, elr vad det var dom kollade, vet nt riktigt :P Och för ett litet tag sen så spelade jag poker med Hasse :) Mamma och dom små tittade på Ronja Rövardotter på TV :)

Men jag har haft det mysigt :) hoppas Mamma, Hasse, Morris och Beppe också har haft det, Josefina har varit med kompisar och tittat på sista förestälningen med Zorba, hoppas hon också har haft det mysigt


Benjamin, L, A :)

 
 
antigone

antigone

3 februari 2008 20:31

Jag har också haft det urmysigt uidag!
Tack för den fina överraskningen när jag o Hasses somnade småkillarna!
Världens mysigaste är du!
Älskar dig!
Mamsen

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

8 februari 2008 22:15

Mysigt läsa att du haft en mysig dag och att du önskar alla andra haft detsamma. Du har ett gott hjärta.
puss kram

 
Ingen bild

gustavius

18 februari 2008 22:38

hej gubben kul att du skriver igen. det har jag saknat tittar ofta in på din sida vi hörs loooooove uuuuuuu din coooole morbror

 
Ingen bild

bobo

25 februari 2008 18:30

Hej min mys-pys-Benne!
Hoppas du själv haft ett mysigt lov och en mysig förstadag i skolan efter lovet.
Ses på torsdag! Älskar dig!
puss kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Lundstedt - 1 februari 2008 12:32

just nu sitter jag vid en data i skolan och skriver, fast jag vet att man nt får det, men jag gör det ändå för lite busig måste man ju vara, men jag måste skriva snabbt för Elisabeth min fröken kmr snart, hon hjälper tre tjejer på det nedre palenet. ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Av Benjamin Lundstedt - 26 januari 2008 10:30

igår så hade jag en underbart mysig kväll med mamma, josefina, hasse pappa och mormor, vi såg på film vi såg Ett öga rött, den var RIKTIGT bra! jag gillade värkligen den kvällen för vi pratade och hade jätte mysigt! Puss ÄLSKAR MIN FAMILJ!<3 ...

Presentation

Omröstning

Har jag en fin sida?
 Ja, det e SKIIT FIN!!
 Ja
 nja sådär
 nej
 Nej den är SKIIT FUL!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards