Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Hur livet kan bli bättre!

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 14:12

En bra familj är; snälla, omtänksamma, roliga, litar på varandra och mkt mer.

Men tyvärr finns dt många som nt har mkt av det, men vissa vet nt för dom tror att dom gör rätt och kan nt lyssna på vad andra säger, de tror att dom alltid har rätt!
Jag har sj bott i en familj där man hade det tråkigt nt omtänksamma tänkte nästan bara på sig själva, man kunde nt lita på nån.
Där man fick ta hand om sig sj, och tack vara min underbara syster så är jag som jag är, utan hon hade jag säker aldrig kunnat stå för vad jag säger och tkr, hon har hjälpt mig otroligt mkt och hon har gjort så att vi aldrig gätt upp. Jag hoppas jag har varit lika stort stöd till henne och dt har jag säkert =), vi pratar fortfarande om sakerna som hänt tsm!
Det är saker som man aldrig glömmer. Och jag har blivit en otroligt mkt starkare person!


Jag har fått sånt otroligt stöd ! och ni vet vilka ni är!

 
 
The Mighty

The Mighty

26 november 2007 22:22

Vi älskar dig du kloke son!!!

http://themighty.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

26 november 2007 22:52

ja Benne det vet vi - och du är en mogen klok kille idag som har förmågan att uttrycka dina känslor i ord vilket du ska vara rädd om.Långt ifrån alla vuxna som kan.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Lundstedt - 3 februari 2008 19:34

Idag så har jag varit ute på stan med familjen, mysigt och kul, jag tog med mig en fotboll och typ hade lite kul med den medans vi gick och Beppe hade med sig sin motercyckel och Morris hade med sig sin sparkcyckel. Mamma köpte ett par skor och jag v...

Av Benjamin Lundstedt - 1 februari 2008 12:32

just nu sitter jag vid en data i skolan och skriver, fast jag vet att man nt får det, men jag gör det ändå för lite busig måste man ju vara, men jag måste skriva snabbt för Elisabeth min fröken kmr snart, hon hjälper tre tjejer på det nedre palenet. ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Presentation

Omröstning

Har jag en fin sida?
 Ja, det e SKIIT FIN!!
 Ja
 nja sådär
 nej
 Nej den är SKIIT FUL!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards