Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Synd

Av Benjamin Lundstedt - 26 november 2007 21:54

Jag tränade idag för dt kändes bättre i magen men nu har jag riktigt ont! En av mina kompisar i laget ska sluta pågrund av att en av mina tränare är på honom så mkt säger han och jag har också uppleft att dt är så, så dt är mkt synd! Det hade varit kul om han stannade för han var väldigt schyst mot mig! Men han ska iaf nt sluta med fotboll sa han till mig så dt är bra för man ska alrid ge upp! Lycka till Amunda!!

 
 
The Mighty

The Mighty

26 november 2007 22:31

Du stöttade din kompis med det du gjorde idag.

http://themighty.bloggagratis.se

 
antigone

antigone

26 november 2007 23:00

Äh ge inte upp duheller gubben....kanske kan vi få honom på bättre tankar?Jag ska fundera ut ngt.

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bbo

26 november 2007 23:36

Taskigt tycker jag faktiskt när sånt händer. Men det måste kännas jobbigt att känna sig utsatt från tränaren. Trots allt gör ju alla sitt bästa och jag tycker att det viktigaste av allt är att man är en bra träningskompis i laget. Men så tycker tydligen inte alla.Ni kanske kan fortsätta ha kontakt även senare. kram o puss

 
Ingen bild

gustavus

28 november 2007 02:07

hej benne jag har läst alla dina bloggar .du skriver jätte bra och kul.du är en jätte fin rolig cool kille.jag älskar dig jätte mycket.det du skriver om familjen är så sant,den är det finaste man har .ni allahopa är med i min familj som jag älskar och alltid ställer upp för hela livet. love u all

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Lundstedt - 3 februari 2008 19:34

Idag så har jag varit ute på stan med familjen, mysigt och kul, jag tog med mig en fotboll och typ hade lite kul med den medans vi gick och Beppe hade med sig sin motercyckel och Morris hade med sig sin sparkcyckel. Mamma köpte ett par skor och jag v...

Av Benjamin Lundstedt - 1 februari 2008 12:32

just nu sitter jag vid en data i skolan och skriver, fast jag vet att man nt får det, men jag gör det ändå för lite busig måste man ju vara, men jag måste skriva snabbt för Elisabeth min fröken kmr snart, hon hjälper tre tjejer på det nedre palenet. ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Av Benjamin Lundstedt - 27 januari 2008 10:46

Igår så ringde min kompis och frågade om jag vill följa med hon och några andra kompisar, så sa jag att jag ville följa med :) så idag så ska jag till kokums och bada :D Det ska bli skit kul :)<3 ...

Presentation

Omröstning

Har jag en fin sida?
 Ja, det e SKIIT FIN!!
 Ja
 nja sådär
 nej
 Nej den är SKIIT FUL!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards